Jak wygląda krok po kroku proces wynajmu w
Tutek Rental?

  1. Określ termin wynajmu (daty odbioru oraz zwrotu) sprzętu. Pamiętaj, że nie jesteśmy otwarci cały czas i umawiamy się na konkretne godziny odbioru i zwrotu. Obsługujemy wydania i zwroty 7 dni w tygodniu od 6 do 22 po wcześniejszym uzgodnieniu.
  2. Wybierz interesujący Cie sprzęt i dodaj go do koszyka.
  3. Po dodaniu wszystkich produktów przejdź do koszyka i zapoznaj się z kosztami. Pamiętaj, że naliczamy stawkę za 24h wynajmu, powyżej 24h naliczamy kolejny dzień. Czyli dla przykładu wynajem od czwartku od 10:00 do piątku do godziny 12:00 kosztuje stawkę za dwa dni, ponieważ jest to więcej niż 24h.
  4. Następnie dokończ zamówienie podając niezbędne dane do przetworzenia rezerwacji.
  5. Zapoznaj się z ogólnymi warunkami najmu i zaakceptuj je.
  6. Jeśli wszystko zostało prawidłowo wypełnione kliknij "Zarezerwuj".
  7. Na maila dostaniesz potwierdzenie wpłynięcia zamówienia. Daj nam chwilę na przetworzenie rezerwacji.
  8. W rzadkich przypadkach w tym momencie w celu weryfikacji możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje potwierdzające, że Ty to Ty, że działasz w branży filmowej lub foto albo hobbistycznie tworzysz. Może to być portfolio, strona www, konto na Instagramie lub Facebooku.
  9. Jeśli weryfikacja przebiegnie pomyślnie i sprzęt będzie dostępny w tym terminie na maila dostaniesz potwierdzenie rezerwacji wraz potrzebnymi informacjami oraz załączoną wyceną do zamówienia. Zapoznaj się z nimi.
  10. W wybranym przez Ciebie terminie możesz odebrać zamówienie na ul. Borowska 176 50-554 Wrocław. Oczekujemy punktualność lub wcześniejszej informacji o zmianach.
  11. Na miejscu poprosimy Cie o dane do sporządzenia umowy (aktualny dokument ze zdjęciem dowód osobisty lub paszport) oraz adres zamieszkania. 
  12. Nie pobieramy kaucji (z wyjątkiem dronów), ale przyjmujemy płatność z góry za wynajem (z wyjątkiem stałych klientów B2B), płatności można dokonać za pomocą BLIK na telefon, przelewem lub gotówką. Dokument sprzedaży wystawiamy po wykonaniu usługi czyli po zwrocie sprzętu.
  13. Następnie podpisujemy umowę w dwóch kopiach po jednej dla stron.
  14. Zwrotu dokonasz w ustalonym wcześniej terminie, również oczekujemy punktualności, o jakichkolwiek zmianach poinformuj nas jak najwcześniej.
  15. Podczas zwrotu sprzęt zostaje sprawdzony pod kątem ewentualnych braków części lub uszkodzeń.
  16. Po zwrocie zostaje wystawiony dokument sprzedaży.