1. Ile kosztuje wynajęcie sprzętu filmowego?

Koszt wynajmu sprzętu zależy od ceny za dzień (24 godziny) najmu poszczególnych produktów oraz okresu (ilość dni) ich wypożyczenia. Na przykład odbierając sprzęt w czwartek o 10:00 i oddając w piątek do godziny 10:00 - jest to jedna doba. Po przekroczeniu 24 godzin naliczana jest kolejna doba.

2. Czy potrzebuje jakieś dokumenty aby wynająć sprzęt?

Do podpisania umowy najmu niezbędny będzie aktualny dowód osobisty lub paszport. 

3. Podane ceny są kwotami brutto czy netto?

Podane ceny są kwotami brutto, zawierają podatek VAT 23%.

4. Czy można płacić kartą przy odbiorze sprzętu?
Nie, płatność przelewem na konto lub gotówką.

5. Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
50zł brutto.

6. Jak można zarezerwować sprzęt?
Preferujemy rezerwacje online przez stronę, ale jest możliwość rezerwacji telefonicznej lub mailowej - nasz zespół poprosi o dane niezbędne do rezerwacji.

7. Czy rezerwacja wiąże się z obowiązkiem zapłaty?
Nie, dopiero podpisanie umowy wiąże się z obowiązkiem zapłaty, ale jeśli zrezygnujesz z wynajmu prosimy o niezwłoczną informację.

8. Czy można przedłużyć rezerwację?
Jeśli przedłużenie nie koliduje z innymi wynajmami to nie będzie problemu. Skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia.

9. Czy pomagacie ustawić sprzęt?
Nie ustawiamy sprzętu pod zamówienia, nie wyważamy gimbali itp. Chętnie podpowiemy jak co działa, ale uprzedzamy, że możemy nie znać wszystkich funkcji i zastosowań danego urządzenia. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie sprzętu to napisz do nas przed rezerwacją - postaramy się wszystko wyjaśnić.

10. Czy można wynająć jeden z elementów danego zestawu? Np. baterię, ładowarkę itp?

W większości przypadków nie, ale skontaktuj się z nami przed złożeniem rezerwacji i zobaczymy co da się zrobić.

11. Czy istnieje możliwość dostarczenia zamówionego sprzętu?

W większości przypadków tak, koszt transportu sprzętu do 50km wynosi 100zł netto. Dowóz powyżej 50km liczony kilometrówką 1zł netto za kilometr trasy tam i z powrotem.

12. Gdzie odbiera/zwraca się sprzęt?

Sprzęt odbierzesz i zwrócisz po uprzednim umówieniu na ulicy Borowska 176 we Wrocławiu. W wyjątkowych sytuacjach miejsce może ulec zmianie, ale poinformujemy Cie o tym odpowiednio wcześniej.

13. Czy wysyłacie sprzęt kurierem?
Nie. Możemy dowieźć sprzęt - patrz punkt 11.

14. Czy trzeba płacić kaucję?
Nie pobieramy kaucji. Jeśli jesteś nowym klientem decyzja o wynajmie sprzętu zależy od weryfikacji Twojej osoby. Po złożeniu rezerwacji nasza ekipa skontaktuje się z Tobą i poprosi o kilka informacji. Jeśli jesteś z branży, masz firmę lub inny klient poleci Twoją osobę to nie będzie problemu z przejściem weryfikacji.

15. Co jeśli nie przejdę weryfikacji?
Nie będziesz miał możliwości wypożyczenia sprzętu.

16. Czy sprzęt może odebrać/zwrócić inna osoba niż zamawiająca?
W obu przypadkach tak. Podczas wydania: podpisujemy umowę z osobą odbierającą sprzęt więc musi okazać dowód tożsamości. Podczas zwrotu: może oddać dowolna osoba byle w ustalonym terminie.